AVS druhá séria banner

Akadémia virtuálneho Slovenska / Vyrobené na Sloven.sku

Druhá séria – Vyrobené na Sloven.sku

Prichádzame s pokračovaním Akadémie virtuálneho Slovenska!

druhej sérii sa zameriame na to, aby sme si priblížili príbehy ľudí, ktorí to vo virtuálnom svete skúsili a sú úspešní!

Čím si prešli? Čo museli urobiť a hlavne – s akým nápadom sa rozhodli predierať sa virtuálnym svetom? Pozri si ďalšie videá z druhej série našej akadémie!

[011] Hobby ako biznis

pridané: 16.3.2021, aktualizované: 17.3.2021

Čo všetko nájdeš v tomto videu?

  • Nájdeš tipy prečo premýšľať nad zmenou a založením si vlastného biznisu aj v online priestore
  • Dozvieš sa, že začať je možné naozaj s hocijakým dobrým nápadom
  • Nájdeš tipy čo robiť, keď nemôžeš prezentovať svoje produkty a služby v reálnom svete
  • Zistíš, ako premýšľať, keď chceš rozšíriť svoj biznis a prilákať viac záujemcov

Častokrát sa stáva, že hobby, ktoré je dlhé roky koníčkom, vášňou či relaxom sa mení na biznis. Podnetom môže byť:

  • potreba skončiť súčasnú nezaujímavú prácu,
  • túžba osamostatniť sa,
  • nevyhnutnosť z existenčných alebo iných dôvodov,
  • prípadne akýkoľvek iný podnet, ktorý vie priniesť život.

Mnoho malých, ale aj veľkých podnikateľov určite potvrdí, že začiatky sú najmä vášňou, aj keď neskôr príde denná práca a rutina. Ale pocit, že pracuješ na svojom, môžeš si využívať svoj čas ako chceš a potrebuješ, vrátane stanovovania si vlastných termínov, je prosto neopísateľný.

Virtuálny priestor ponúka práve pre tento typ podnikania takmer neobmedzené možnosti!

Malí podnikatelia či remeselníci majú veľké množstvo „all-in-one“ (teda „všetko v jednom“) riešení, ako svoje remeslo mohli presunúť do virtuálneho priestoru – môžu ho tam potom prezentovať a zarábať na ňom.

Príbeh zvaný navidieku.sk je krásnym príkladom jedného z tých zaujímavých, kde sa potreba, relax a vášeň spojili v jedno a vznikol zaujímavý biznis, ktorý robí jeho radosť tvorcom, ale aj ich zákazníkom.

Pokojne sa usaď, vypočuj si jednoduché, ale pútavé rozprávanie a povoľ uzdu svojej fantázii. V ďalšom videu to totiž môžeš byť práve ty, koho úspešný biznis príbeh budeme môcť vyrozprávať! Len smelo do toho a potom sa nám neváhaj ozvať!

[012] Chutné online podnikanie

pridané: 27.4.2021, aktualizované: 27.4.2021

Čo všetko nájdeš v tomto videu?

  • Informácie o tom, ako dlho trvá príprava webu s množstvom tipov, trikov či návodov alebo receptov.
  • Dostaneš odpoveď na to, prečo je dobré mať aj niekoľko domén, ak chceš prilákať viac návštevníkov.
  • Zistíš, prečo je dôležité mať vlastnú doménu a svoju tvorbu prezentovať na nej a nielen na sociálnych sieťach, ktoré nevlastníš.

Či rád varíš, cestuješ, športuješ, spievaš alebo niečo vyrábaš, online svet je presne to miesto, kde sa vieš predstaviť. Nikdy nevieš – možno práve ten tvoj nápad bude v budúcnosti prelomový!

Mnohí úspešní podnikatelia ti potvrdia, že ich začiatky boli o pevnej vôli, o chuti niečo dokázať a hlavne o skutočnej realizácii a nie iba snívaní. Koníček či hobby sa častokrát premieňajú na podnikanie. Tí, ktorí to spojili, majú veľkú výhodu v motivácii a chuti to robiť. A tí, ktorí to nevzdali a vydržali, sú dnes úspešní.

  • Ak máš aj ty chuť niečo vyskúšať, virtuálny priestor je na to ideálny. Vstupné náklady na tvorbu webu či e-shopu sú nízke.
  • Nemusíš platiť nájmy, kupovať si nábytok alebo cestovať „do práce“. Jednoducho si stačí zaregistrovať doménu a začať tvoriť.
  • S tvorbou samotného webu ti pomôže množstvo profesionálov, ktorí sa touto prácou živia.
  • Ako však uvidíš v tomto videu, s trochou šikovnosti si vieš svoj vlastný web vytvoriť aj sám.

Ak iba začínaš, nezabudni si pripraviť dobrý podnikateľský plán. Prečo? Aby si nezabudol na podstatné veci, ktoré ti neskôr môžu chýbať. Ako si vytvoriť dobrý plán si môžeš pozrieť v našom videu 7 rád ako vytvoriť dobrý biznis plán, ktoré je súčasťou prvej série Akadémie virtuálneho Slovenska.

Príbeh coolinari.sk je inšpiráciou konkrétnymi ľuďmi a ich úspechom. Ako hovoria samotní zakladatelia projektu: „Na začiatku to bolo o chuti variť a piecť. Dnes je to náš úspešný biznis model.“